Natalie & Tigger 心情日記

永遠懷念我的寶貝女兒 Natalie

Monday, May 01, 2006

老虎愛梳毛


以前,大概因為小姐討厭梳毛,Tigger 弟弟見到也有樣學樣,也不要梳毛。那時候,只要見到我拿著梳子喊他,他就九秒九的躲起來,所以我也就省得替他梳(哈!好懶!)。不過呢,小子最近竟然愛上梳子,我見他自己抱著梳子來咬,就替他梳一下。怎料他卻很高興似的,這幾天早上都讓我梳個五分鐘,一邊梳,一邊咕嚕咕嚕的開動馬達,還會扮土撥鼠,站起來要親我的臉呢!大家不要小覷短毛貓,原來,短毛貓都可以每天梳出一團毛球,我想,如果儲起來打毛線的話,下個冬季就可以做一條貓毛頸巾了!

11 Comments:

  • At May 01, 2006 7:59 PM, Anonymous Lilianpooh said…

    貓頸巾?? 我又要啊!! 那你每天梳多些時間,梳子就可以有多些貓毛...... eva,快去梳毛吧!! 快!快!(殘酷的想法^_^)

     
  • At May 02, 2006 2:13 PM, Blogger Dominic said…

    我都想買把梳幫細雯梳毛...

     
  • At May 02, 2006 2:49 PM, Anonymous Pui Yee said…

    Haha, tigger比你梳係好事啦, 起碼不用周屋毛毛.
    不過天氣熱, 我的貓咪都甩多左毛了

     
  • At May 02, 2006 4:32 PM, Blogger lovehare said…

    小北梳毛也會咕嚕咕嚕

     
  • At May 03, 2006 2:58 PM, Anonymous Candy said…

    Tigger is really cute...hope he can be healthy and happy for his whole life

     
  • At May 03, 2006 5:20 PM, Anonymous sara said…

    tigger 發現到梳毛的樂趣了~

     
  • At May 03, 2006 8:45 PM, Anonymous sammi said…

    貓頸巾...太酷了囉
    eva工作之餘別忘請保重身體

     
  • At May 08, 2006 6:27 PM, Anonymous Rika said…

    我家阿花原本也不喜歡梳毛
    (其實現在也不愛)
    被迫下還是會接受的

    不過我發現有梳跟沒梳一樣
    家裡到處都是她的毛

    除了幫她梳毛
    要勤勞吸地板上她的毛

     
  • At May 09, 2006 3:34 PM, Anonymous puiyee said…

    Eva,
    你點同tigger梳毛架? pet shop個d人叫我反方向, 用針梳梳, 即係好大把, 在一個平面有好多針針個隻呢? 因為我而家用虱梳 (我d貓無虱, 只不過上次去spca個到個d人話用虱梳都無所謂), 咁點梳先好?

    你睇我個blog, 你又知我去愛貓樂園wor, 其實去個到係因為我知佢係專breed布偶貓既地方, 我好想要一隻布偶貓所以去lor.
    係好貴,不過我又唔放心去其他pet shop, 佢個到我暫時都覺得唔係賣病貓個d無良人, 不過佢d貓又真係好靚!

    個次去寵物城睇, 都有布偶,不過個d staff真係好差lor,叫就叫大公司, 但當我問佢地關於貓貓問題時, 佢地既答案同勝利道某一d無良鋪既答案一樣, 明明我見到d虱屎,佢又話唔係,係隻貓白色,係地下玩,所以'high'到d dirty野特別覺姐. 佢低b既, 虱屎d形狀係唔同一般既dirty野架~

     
  • At May 29, 2006 12:20 AM, Anonymous rheavv said…

    tigger真乖呢...
    回應puiyee所說, 我覺得在勝利道的寵物城的staff態度ok, 但公司的貨就很有問題, 每次想買貓糧都是就過期/穿了袋, 問他們有無貨, 就一定話無, even其他分店都係有咁情況!

     
  • At May 29, 2006 10:57 AM, Anonymous pui yee said…

    rheavv,

    寵物城個d staff, 一dd啦,我第一次去, 就係因為遇到一個幾好既staff, 所以差d想買隻貓,但因為隻貓身上有d皮膚問題,所以無買, 第一次佢又話佢地已經醫緊,好快好.
    到第二次去, 個果女仔無返,另一d staff招呼我地,我再問個達野點,佢又話係你今日抱出黎先發現有呢達野,佢地自己一路都唔知...跟住我又問佢其實個達咩黎架?佢話咩'梅菌',好少事, 叫我可以打去獸醫到問,我打完去,獸醫個邊話未聽過, 佢又話:嘩,佢讀咩獸醫架,比我就唔去個到睇...
    呢次之後,我無去過寵物城了..

     

Post a Comment

<< Home