Natalie & Tigger 心情日記

永遠懷念我的寶貝女兒 Natalie

Tuesday, December 27, 2005

都都得得來宿營啦!


都都和得得的媽媽要出門一星期,本來約好了朋友去餵他們,但很不幸,都都眼睛發炎,得得又拉肚子,所以他們改為來我家療養了!別了幾個星期,兩個小朋友長大不少,雖然有點不舒服,但還是活力充沛,整天跳個不停。Natalie 小姐再見到小兄弟依然害怕,躲在我的睡房內不肯出來吃飯。至於 Tigger 弟弟,就生氣得要死,不停地追著兩個小不點哈氣。我把兩個小兄弟安置在書房裡,他們也很識趣,在裡面乖乖吃飯睡覺。都都和得得兩個很貼心,也很會撒嬌,無論是吃藥水、點眼藥,又或者抹身,都很順從,他們肚子裡的馬達,更逗得我和大王樂透了!我們還是頭一趟遇到如此乖巧的小貓呢!Tigger 弟弟在旁看著我們抱小貓,眼神酸溜溜的。於是,我就跟他開了一個玩笑,說都都和得得以後就要和我們一起生活了!Tigger 弟弟大概以為自己快要失寵,聽罷就緊張起來,主動跑過來跟我撒嬌,還要親我臉頰呢!近年來,Tigger 弟弟漸長大,都鮮有這樣親我了。傻孩子,媽媽又怎會捨得再多加一個小朋友,來分薄我們對你和 Natalie 的愛呢?

8 Comments:

  • At December 29, 2005 6:53 AM, Anonymous 曉華 said…

    好可愛的一對貓貓喔~

    天氣一冷
    我又想抱軟綿綿的了

     
  • At December 29, 2005 9:34 AM, Blogger lovelovejelly said…

    ^0^ So cute!

     
  • At December 29, 2005 10:46 AM, Blogger Pui Yee said…

    係呀, 好靚既2隻貓

    幹嗎拉肚子,我之前bi仔都是,是肚有細菌喇,一食完即all, 一日all 好多次, 不個細菌名唔識串, 叫"con-li-de-ar",要食10日藥水先好番呀,仲要食2隻藥水,有一隻會令佢嘔白泡,好采個時bi仔細個,比我'魚肉'先比佢食到10日藥...

     
  • At December 30, 2005 1:35 AM, Blogger eva said…

    pui yee
    我完全餵唔到隻嘔口泡藥...
    得得已經抓到我成手係血啦... 你話點算好?

     
  • At December 30, 2005 9:46 AM, Blogger Pui Yee said…

    你個d藥同我個d一樣?又係'con-li-de-ar"隻細菌? 醫生比藥水定係tablets? 我係叫醫生開藥水,好似易d
    我既方法係一定要2個人做,搵一條大毛巾包住佢d手,只係突個頭出黎,另一個就比藥佢食啦,一定要包得好實,唔好比佢d手抓到你.
    同埋你係唔係要比2隻藥水? 一隻會令佢嘔白泡?如果係就放係之後,仲要用針筒打得好快,唔好打係舌頭上面,盡量入喉嚨,就好好多,如果慢慢打上舌頭,就嘔泡得好勁..咁當然要remove個針頭先好用啦.

     
  • At December 30, 2005 4:52 PM, Blogger lovelovejelly said…

    好可憐呀得得~ 你要聽話乖乖地食藥快d 好番.

     
  • At January 02, 2006 10:13 PM, Blogger eva said…

    我餵得得食雞肉...
    佢已經無肚痾啦

     
  • At January 02, 2006 10:14 PM, Blogger eva said…

    我餵得得食雞肉...
    佢已經無肚痾啦

     

Post a Comment

<< Home